Уставы... - Форум
Пятница, 07.11.2025, 23:57 | RSS
Полтавский карповый клуб
Главная | Уставы... - Форум
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Уставы...
JamesДата: Четверг, 25.02.2010, 18:20 | Сообщение # 1
Группа: Удаленные





1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.Громадська організація «Харківська обласна Спінінгова Ліга» (надалі –ХОСЛ) є місцевою громадською організацією, яка створена на основі єдності інтересів членів ХОСЛ для задоволення, захисту та реалізації своїх законних прав та інтересів.
1.2.ХОСЛ має повну та скорочену назви: - повна назва: Громадська організація «Харківська обласна Спінінгова Ліга» , скорочена назва: ГО «ХОСЛ».
1.3.ХОСЛ створена і діє на засадах самостійності, добровільності, рівноправності її членів, самоврядування, законності, гласності та активної творчої ініціативи відповідно до Конституції України, Закону України «Про об'єднання громадян», інших нормативно-правових актів України та цього Статуту.
1.4.Діяльність ХОСЛ здійснюється без мети одержання прибутку.
1.5.ХОСЛ набуває статусу юридичної особи з моменту державної реєстрації в установленому законом порядку, має власну назву, веде самостійний баланс, має рахунки в установах банків, печатки, емблему, штампи, іншу атрибутику та символіку, зразки яких затверджуються Радою ХОСЛ. Символіка ХОСЛ реєструється в порядку, встановленому законодавством України.
1.6.Втручання державних органів та посадових осіб у діяльність ХОСЛ так само, як і втручання ХОСЛ у діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування, посадових осіб та інших об'єднань громадян не допускається, крім випадків, передбачених чинним законодавством України. ХОСЛ не відповідає за зобов'язаннями своїх членів, а вони не відповідають за зобов'язаннями ХОСЛ. Держава не відповідає за зобов'язаннями ХОСЛ, а ХОСЛ не відповідає за зобов'язаннями держави.
1.7.ХОСЛ має права та несе обов'язки, пов'язані з її діяльністю, може бути позивачем і відповідачем у суді, господарському та третейському судах.
1.8.ХОСЛ створюється та діє з місцевим статусом. Діяльність ХОСЛ поширюється на всю територію Харківської області.
1.9.Юридична адреса ХОСЛ: Україна, 61038. м. Харків, вул. І. Камишева, 26 - Б
2.МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ХОСЛ
2.1.Метою створення ХОСЛ є захист законних інтересів своїх членів,сприяння розвитку спортивної та аматорської рибної ловлі, а також популяризація та сприяння розвитку спортивного та аматорського лову риби, шляхом залучення широких мас спінінгістів.
2.2.Для виконання поставленої мети ХОСЛ у порядку, встановленому чинним законодавством, здійснює такі завдання:
2.2.1 Сприяння створенню найбільш сприятливих умов для розвитку спортивного та аматорського рибальства.
2.2.2 Сприяння залученню до співпраці державних, громадських, профспілкових, комерційних та інших організацій, діяльність яких спрямована на комплексне вирішення проблем вдосконалення форм і методів розвитку спортивного та аматорського рибальства.
2.2.3 Сприяння впорядкуванню та координації досліджень у сфері здійснення захисту та відновлення рибних та тваринних ресурсів України.
2.2.4 Організація оперативного обміну інформацією між членами ХОСЛ, учасниками її проектів і програм, а також іншими зацікавленими структурами.
2.2.5 Сприяння створенню умов для реалізації проектів і програм, розроблених вітчизняними та зарубіжними фахівцями у сфері здійснення захисту та відновлення рибних та тваринних ресурсів України.
2.2.6 Сприяння створенню і поширенню нових технологій у сфері здійснення захисту та відновленю рибних, та тваринних ресурсів України.
2.2.7 Сприяння професійній підготовці членів ХОСЛ та її партнерів.
2.2.8 Сприяння вивченню всесвітнього досвіду та співробітництво з аналогічними організаціями за кордоном; сприяння розвитку ділових зв'язків ХОСЛ та її членів із зарубіжними організаціями.
2.2.9 Сприяння наданню допомоги членам ХОСЛ у вирішенні їх проблем, вивченні і впровадженні досвіду міжнародної практики.
2.3. Для досягнення мети та виконання основних завдань ХОСЛ в порядку, встановленому діючим законодавством, має право:
2.3.1 Виступати учасником цивільно-правових відносин, набувати майнові і немайнові права.
2.3.2 Представляти і захищати свої законні інтереси та законні інтереси своїх членів у органах державної влади та місцевого самоврядування, органах правосуддя, організаціях, установах і підприємствах, їх об'єднаннях.
2.3.3 Ідейно, організаційно та матеріально підтримувати інші об'єднання громадян, надавати допомогу в їх створенні.
2.3.4 Створювати установи та організації, засновувати підприємства, необхідні для виконання статутних цілей та завдань.
2.3.5 Засновувати або вступати у міжнародні спілки (союзи, асоціації і т. ін.), укладати угоди про співробітництво і взаємодопомогу з іншими об'єднаннями громадян, а також набувати в них членство.
2.3.6 Одержувати від органів державної влади і управління та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для реалізації своїх цілей та завдань.
2.3.7 Вносити пропозиції до органів влади і управління з питань врегулювання захисту та відновлення рибних та тваринних ресурсів України.
2.3.8 Розповсюджувати інформацію та пропагувати свої ідеї та цілі.
2.3.9 Засновувати засоби масової інформації.
2.3.10 Здійснювати громадський аналіз проектів нормативно-правових актів.
2.3.12 Брати участь в організації та проведенні симпозіумів, конференцій, виставок, семінарів, конкурсів, лекторіїв для підвищення професійного рівня фахівців у сфері захисту та відновлення рибних та тваринних ресурсів України, та спінінгової ловлі.

3.ЧЛЕНИ ХОСЛ. ЇХНІ ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ
3.1. Членство у ХОСЛ є індивідуальним та може бути почесним і колективним.
3.1.1 Індивідуальними членами ХОСЛ можуть бути громадяни, які досягли 18 років, здійснюють не заборонену законодавством діяльність у формах та видах, передбачених діючим законодавством України, визнають Статут ХОСЛ, виявили згоду виконувати його вимоги, прагнуть досягнення мети ХОСЛ, сплачують вступні та членські внески.
3.1.2 Почесними членами ХОСЛ можуть бути визнані члени ХОСЛ, які зробили особливо значний внесок у формування, розвиток ХОСЛ та виконання її мети та статутних завдань.
3.1.3 Колективними членами ХОСЛ можуть бути колективи підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності, які здійснюють не заборонену законодавством, визнають Статут ХОСЛ, виявили згоду виконувати його вимоги, прагнуть досягнення мети ХОСЛ, які прийняли рішення про вступ до ХОСЛ та сплачують вступні та членські внески. Колективний член реалізує свої права та обов'язки через своїх представників.
3.2. Прийом в члени ХОСЛ здійснюється згідно із затвердженим зборами «Положенням про членство в ХОСЛ» на підставі письмової заяви претендента в члени ХОСЛ у наступному порядку: 3.2.1 Визнання почесним членом здійснюється зборами ХОСЛ простою більшістю голосів;
3.2.2 Прийняття індивідуальних та колективних членів здійснюється місцевими осередками простою більшістю голосів з наступним повідомленням Президії ХОСЛ.
3.2.3 Колективні та індивідуальні члени мають рівні права.
3.3. Кожний колективний та індивідуальний член ХОСЛ має при голосуванні один голос.
3.4. Засновники ХОСЛ є її членами.
3.5. У разі реєстрації місцевого осередку як юридичної особи, членські внески розподіляються між місцевими осередками і центральним апаратом ХОСЛ в пропорції 70/30.
3.6. У разі легалізації місцевого осередку шляхом повідомлення, членські внески сплачуються до центрального апарату ХОСЛ.
3.7. Член ХОСЛ має наступні права:
3.7.1 Обирати і бути обраними до виборних органів ХОСЛ.
3.7.2 Надавати ХОСЛ повноваження на представництво та захист його інтересів.
3.7.3 Приймати участь у роботі зборів та інших статутних органів ХОСЛ особисто або делегувати свої повноваження іншим особам згідно з чинним законодавством.
3.7.4 Брати участь в обговоренні всіх питань щодо діяльності ХОСЛ.
3.7.5 Вносити пропозиції та приймати участь в обговоренні запропонованих пропозицій щодо діяльності ХОСЛ.
3.7.6 Отримувати допомогу, яку може надати ХОСЛ.
3.7.7 Брати участь у проектах та програмах, що укладені в межах діяльності ХОСЛ.
3.7.8 Одержувати інформацію щодо діяльності всіх статутних органів та структурних підрозділів ХОСЛ.
3.7.9 Використовувати ім'я та символіку ХОСЛ в своїй діяльності.
3.7.10 Вийти з членів ХОСЛ у порядку, передбаченому цим Статутом.
3.8 Кожний Член ХОСЛ зобов'язаний:
3.8.1 Приймати активну участь у діяльності ХОСЛ.
3.8.2 Сприяти ХОСЛ в досягненні її мети і вирішенні статутних завдань.
3.8.3 Виконувати вимоги Статуту ХОСЛ.
3.8.4 Виконувати зобов'язання за угодами, що укладені в межах ХОСЛ, рішення керівних органів ХОСЛ, розпорядження Президента.
3.8.5 Своєчасно сплачувати вступні та членські внески.
3.8.6 Дотримуватися Кодексу етики члена ХОСЛ.
3.8.7 Активно сприяти розвитку і вдосконаленню діяльності ХОСЛ, зміцненню її авторитету.
3.9. Припинення членства в ХОСЛ здійснюється шляхом добровільного виходу чи виключення із членів ХОСЛ.
3.9.1 Вихід з членів ХОСЛ може здійснюватись за власним бажанням шляхом подання членом ХОСЛ письмової заяви місцевому осередку, а у випадку відсутності місцевого осередку - президії ХОСЛ згідно «Положенням про членство в ХОСЛ».
3.9.2 Виключення із членів ХОСЛ здійснюється місцевим осередком, а у випадку відсутності місцевого осередку – Президією ХОСЛ простою більшістю голосів.
3.9.3 У випадку незгоди члена ХОСЛ з рішенням місцевого осередку чи Президії ХОСЛ про його виключення із складу ХОСЛ, він може оскаржити це рішення до вищого статутного органу ХОСЛ.
3.10. Підставою для виключення з членів ХОСЛ може бути:
порушення вимог Статуту;
здійснення діяльності, що завдає шкоди інтересам ХОСЛ.
3.11. Процедура прийняття в члени ХОСЛ та припинення членства в ХОСЛ, порядок передачі облікових документів між місцевими осередками та Радою ХОСЛ визначається «Положенням про членство в ХОСЛ», яке затверджується зборами ХОСЛ.
4. ЗБОРИ ХОСЛ
4.1. Вищим керівним органом ХОСЛ є Збори ХОСЛ (надалі - Збори). У роботі Зборів приймають участь усі його члени. Збори скликаються Президією ХОСЛ не рідше одного разу на рік шляхом адресного або іншого затвердженого Зборами порядку інформування членів ХОСЛ. Про скликання і порядок денний Зборів, члени ХОСЛ повідомляються не пізніше ніж за один тиждень до їх відкриття.
4.2. Позачергові Збори ХОСЛ скликаються за ініціативою Президії, Президента ХОСЛ, Ревізійної комісії або на вимогу однієї четвертої частини членів ХОСЛ.
4.3. Збори ХОСЛ вважаються правомочними, якщо в них приймають участь члени ХОСЛ або їх представники, загальна кількість яких становить не менш ніж 60% від загальної кількості членів ХОСЛ.
4.4. У разі обрання, за рішенням Президії, делегатів на Збори ХОСЛ, він вважається правомочним, якщо його делегати представляють не менше двох третіх частин від загальної кількості членів ХОСЛ. Квота представництва делегатів визначається за рішенням Президії ХОСЛ та доводиться до відома членів ХОСЛ у повідомленні про скликання Зборів.
4.5. Делегатів на Збори обирають місцеві осередки на загальних зборах місцевих осередків.
4.6. Усі рішення приймаються на Зборах шляхом голосування і вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало більше половини присутніх членів ХОСЛ (делегатів), за виключенням питань щодо внесення змін та доповнень до Статуту, реорганізації та ліквідації ХОСЛ.
4.7. Рішення Зборів щодо внесення змін та доповнень до Статуту, реорганізації та ліквідації ХОСЛ вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менше трьох четвертих складу присутніх на Збориі членів (делегатів) ХОСЛ.
4.8. Голосування на Зборах проводиться за принципом: кожний індивідуальний та колективний член ХОСЛ має один голос.
4.9. До компетенції Зборів ХОСЛ належить:
4.9.1 Визначення і затвердження напрямків діяльності ХОСЛ.
4.9.2 Затвердження Статуту ХОСЛ, внесення до нього змін і доповнень ,типового положення про місцевий осередок ХОСЛ.
4.9.3 Затвердження «Положення про членство в ХОСЛ», положень про комісії та комітети ХОСЛ.
4.9.4 Реалізація права власності на майно та кошти ХОСЛ.
4.9.5 Обрання складу президії ХОСЛ.
4.9.6 Обрання Президента та віце - президентів ХОСЛ, комітетів та комісій, Ревізійної комісії ХОСЛ, а також заслуховування їх звітів.
4.9.7 Затвердження річного бюджету, кошторису доходів та витрат.
4.9.8 Визнання почесними членами та прийняття рішень про припинення почесного членства.
4.9.9 Затвердження розміру вступних та членських внесків членів ХОСЛ.
4.9.10 Затвердження програм та проектів ХОСЛ
4.9.11 Затвердження положень про цільові, централізовані та інші фонди
4.9.12 Прийняття рішень щодо реорганізації чи ліквідації ХОСЛ, призначення ліквідаційної комісії (комісії з припинення тощо).
4.10. До виключної компетенції Збоів відносяться питання, визначені в пп.. 4.9.2, 4.9.12 Статуту. Повноваження, не віднесені до виключної компетенції Зборів ХОСЛ можуть делегуватися Президії ХОСЛ та Президенту за рішенням зборів.
5. ПРЕЗИДІЯ ХОСЛ.
5.1. В період між Зборами керівним органом ХОСЛ є Президія ХОСЛ (надалі - Президія), яка діє у межах прийнятих Зборами напрямків діяльності. Президія є органом, який виконує розпорядчі та контролюючі функції в ХОСЛ.
5.2. До складу Президії входять Президент, Віце-президенти ХОСЛ, почесні члени ХОСЛ, голови місцевих осередків, Комітетів, Комісій ХОСЛ, склад яких обирається Зборами.
5.3. Раду очолює Президент ХОСЛ, обраний відповідно до Статуту.
5.4. Голови місцевих осередків мають у засіданнях Президії таку кількість голосів:
якщо чисельність місцевого осередку становить до 60 членів - один голос;
якщо чисельність місцевого осередку становить більш ніж 60 членів – один голос від кожних 60 членів.
5.5. Засідання Президії ХОСЛ проводяться за необхідністю, але не рідше ніж 1 раз на квартал. Вони вважаються правомочними, якщо на них присутні не менш двох третіх складу членів Президії.
5.6. Рішення Президії ХОСЛ приймаються простою більшістю голосів присутніх членів. Кожний член Президії має один голос. У випадку рівності голосів голос Президента є вирішальним.
5.7. Кожний член Президії ХОСЛ може передати свої повноваження для участі в засіданнях Президії ХОСЛ іншому членові ХОСЛ, відповідно до чинного законодавства.
5.8. Повноваження Президії ХОСЛ:
5.8.1 Розробляє стратегію діяльності ХОСЛ, розробляє основні напрямки її діяльності, які подає на затвердження Зборів ХОСЛ.
5.8.2 Відповідно до рішень Зборів формує регіональну стратегію та тактику діяльності ХОСЛ.
5.8.3 Розробляє Кодекс етики члена ХОСЛ.
5.8.4 Виступає ініціатором і підтримує створення та реалізацію проектів і програм ХОСЛ.
5.8.5 Представляє на затвердження Зборів ХОСЛ річний бюджет, кошторис доходів та витрат ХОСЛ, розмір та порядок надходження вступних, членських, цільових та інших внесків.
5.8.6 Приймає рішення про відкриття нових місцевих осередків та затверджує їх положення, утворення підприємств і організацій з правами юридичної особи, затверджує їх Статути (Положення), зразки печаток і штампів.
5.8.7 Приймає рішення про вступ ХОСЛ до спілок громадських організацій.
5.8.8 Приймає рішення про участь ХОСЛ у створенні міжнародних громадських (неурядових) організацій (чи про вступ до них), або їх об'єднань.
5.8.9 Розробляє та подає на затвердження Зборів «Положення про членство в ХОСЛ», здійснює контроль за його виконанням.
5.8.10 У разі відсутності місцевого осередку приймає в індивідуальні члени ХОСЛ та виключає із ХОСЛ у відповідності з «Положенням про членство в ХОСЛ».
5.8.11 Створює апеляційну комісію ХОСЛ та затверджує Положення про неї.
5.8.12 Визначає норми представництва і порядок обрання делегатів на Збори ХОСЛ.
5.8.13 Затверджує зразки: символіки, печаток, штампів та іншої атрибутики ХОСЛ.
5.8.14 Затверджує зразки символіки, розробляє та подає на затвердження Зборів ХОСЛ типове Положення про місцевий осередок ХОСЛ.
5.8.15 Приймає рішення про створення цільових, централізованих фондів за рахунок внесків членів ХОСЛ та інших ресурсів.
5.8.16 Скликає Збори ХОСЛ.
5.8.17 Розробляє і впроваджує поточну політику ХОСЛ.
5.8.18 Розробляє і втілює оперативні плани ХОСЛ.
5.8.19 Забезпечує контроль фінансово-господарської діяльності ХОСЛ.
5.8.20 Готує документи, необхідні для проведення Зборів ХОСЛ.
5.8.21 Приймає рішення про створення Експертної Президії, комітетів, комісій ХОСЛ.
5.8.22 Затверджує членів комітетів за поданням голів комітетів.
5.8.23 Висуває кандидата у Президенти ХОСЛ.
5.8.24 Приймає рішення щодо квоти представництва на Збори членів ХОСЛ або делегатів.
5.9. Члени Президії не одержують заробітну плату за свою роботу в цьому органі. Витрати, обумовлені виконанням статутних обов'язків у Раді, можуть бути відшкодовані за рахунок коштів ХОСЛ за рішенням Президії.
6. ПРЕЗИДЕНТ ХОСЛ
6.1. Президент ХОСЛ обирається Зборами ХОСЛ на 4 роки з правом перевиборів на другий термін.
6.2. Президент ХОСЛ діє від імені ХОСЛ без довіреності на підставі Статуту, рішень Зборів та Президії.
6.3. Повноваження Президента ХОСЛ:
6.3.1 Очолює ХОСЛ, а також входить до складу та керує Президією ХОСЛ, головує на Зборах ХОСЛ й засіданнях Президії. Скликає засідання Президії.
6.3.2 Планує й організовує роботу Президії.
6.3.3 Представляє ХОСЛ у відносинах із державними, громадськими, некомерційними та іншими організаціями, як в Україні, так і за її межами.
6.3.4 Підписує від імені ХОСЛ будь-які документи, що стосуються її діяльності, в тому числі фінансові документи.
6.3.5 Забезпечує загальне керівництво діяльністю ХОСЛ.
6.3.6 Подає кандидатури голів комітетів та комісій для затвердження Радою ХОСЛ.
6.3.7 Має право скликати позачерговий Збори ХОСЛ.
6.3.8 Висуває кандидатуру виконавчого директора.
6.3.9 Здійснює інші функції, необхідні для ефективного керівництва діяльністю ХОСЛ.
6.4. Екс-президент є почесним членом ХОСЛ.
7. ВІЦЕ-ПРЕЗИДЕНТ
7.1. Для ефективної роботи за поданням Президії Збори, обирають двох Віце - президентів.
7.2. Перший та другий Віце-президенти є членами Президії і мають повноваження, визначені Президентом та Президією ХОСЛ.
7.3. Віце - президенти обираються на Зборах ХОСЛ на термін один рік.

8. ВИКОНАВЧИЙ ДИРЕКТОР. ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ.
8.1. Виконавча дирекція є адміністративно-виконавчим органом ХОСЛ, який створюється для забезпечення поточної діяльності ХОСЛ.
8.2. Кількісний та персональний склад Виконавчої дирекції визначається за рішенням Президії за поданням Виконавчого директора.
8.3. Виконавчу дирекцію очолює Виконавчий директор. Кандидатура Виконавчого директора затверджується Президією, за поданням Президента. Виконавчий директор звільняється з посади за рішенням Президії.
8.4. Виконавчий директор організує ведення фінансово-господарської діяльності ХОСЛ.
8.5. Виконавчий директор має повноваження, визначені Статутом, рішеннями Зборів, рішеннями Президії та Президента. Президент може делегувати частину належних йому повноважень Виконавчому директору на підставі довіреності.
9. РЕВІЗІЙНА КОМІСІЯ
9.1. Статутну та фінансову діяльність ХОСЛ перевіряє Ревізійна комісія ХОСЛ, яка обирається Зборами ХОСЛ на один рік в кількості не менше трьох осіб. Ревізійна комісія підзвітна Зборам ХОСЛ.
9.2. Роботою Ревізійної комісії ХОСЛ керує Голова ревізійної комісії, що обирається членами Ревізійної комісії зі свого складу.
9.3. Ревізійна комісія ХОСЛ:
9.3.1 Звітує на Зборах.
9.3.2 Здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю ХОСЛ. ХОСЛ може залучати для проведення перевірок і річної фінансової звітності незалежні аудиторські організації, аудиторів. Результати перевірок аудиту можуть бути основою для роботи ревізійної комісії. Перевіряє правильність використання і збереження грошових коштів та матеріальних цінностей.
9.3.3 Отримує у посадових осіб ХОСЛ необхідні документи та інформацію.
9.3.4 Вносить на Збори ХОСЛ пропозиції за матеріалами перевірок.
9.3.5 Ініціює скликання позачергових Зборів при наявності порушень фінансово-господарської діяльності, які стосуються діяльності ХОСЛ.
9.4. Члени Ревізійної комісії можуть брати участь у засіданнях інших органів ХОСЛ з правом дорадчого голосу.

10. МІСЦЕВІ ОСЕРЕДКИ
10.1. Члени ХОСЛ об'єднуються у місцеві осередки, які створюються на добровільних засадах з членів ХОСЛ за місцем проживання чи діяльності при наявності не менш трьох членів.
10.2. В одному місті може утворюватися один місцевий осередок.
10.3. Місцеві осередки діють на підставі своїх положень, які приймаються їх керівними органами та затверджуються Президією ХОСЛ, положення не повинні суперечити нормам діючого законодавства та Статуту ХОСЛ.
10.4. Легалізація місцевого осередку без надання йому статусу юридичної особи може бути здійснена шляхом повідомлення про заснування у відповідності до чинного законодавства або шляхом реєстрації місцевого осередку зі статусом юридичної особи.
11. ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ ТА ІНШОГО МАЙНА ХОСЛ. ЗВІТНІСТЬ І КОНТРОЛЬ.
11.1. Для здійснення своєї статутної діяльності ХОСЛ може мати у власності (володінні, користуванні) грошові кошти та інше майно.
11.2. Джерелами надходження грошей та іншого майна ХОСЛ є:
вступні, членські, цільові внески членів ХОСЛ, здійснених у формі грошових коштів або майна;
пожертви юридичних осіб України та інших країн, громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства;
гроші та інше майно, передані ХОСЛ засновниками та державою;
інші надходження, передбачені Законом України "Про об'єднання громадян".
11.3. ХОСЛ самостійно встановлює і регулює, відповідно з цим Статутом, розмір, порядок надходження і використання коштів та майна, що належать ХОСЛ.
11.4. ХОСЛ може мати у власності матеріальні цінності, цінні папери, будинки, споруди, а також інше майно, кошти, необхідні для діяльності ХОСЛ. Вартість внеску визначається на момент його передання ХОСЛ.
11.5. Кошти ХОСЛ спрямовуються на: здійснення програмних цілей та виконання статутних завдань ХОСЛ; утримання штатного персоналу та матеріально-технічне забезпечення діяльності ХОСЛ; благодійну діяльність; на інші цілі відповідно до чинного законодавства України.
11.6. ХОСЛ веде оперативний і бухгалтерський облік, статистичну звітність, реєструється в органах державної податкової інспекції і вносить в бюджет платежі в порядку і розмірах, передбачених законодавством.
11.7. Державний контроль за діяльністю ХОСЛ здійснюється державними органами у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
11.8. З метою виконання статутних цілей та завдань ХОСЛ може здійснювати необхідну господарську діяльність лише шляхом створення госпрозрахункових організацій та заснування підприємств у порядку, встановленому чинним законодавством.
12. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ
12.1. Зміни та доповнення до Статуту вносяться за рішенням Зборів.
12.2. Зміни підлягають державній реєстрації у порядку, визначеному чинним законодавством.
13. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
13.1. Припинення діяльності ХОСЛ відбувається шляхом реорганізації (злиття, приєднання, виділення, перетворення) чи ліквідації.
13.2. Припинення діяльності ХОСЛ може відбуватися за рішенням Зборів ХОСЛ або рішенням суду у випадках, що передбачені чинним законодавством.
13.3. Для вирішення питань, пов'язаних з ліквідацією ХОСЛ, створюється ліквідаційна комісія, обрана за рішенням Зборів або судових органів.
13.4. Процедура ліквідації ХОСЛ здійснюється згідно з чинним законодавством України.
13.5. Кошти та інше майно ХОСЛ при ліквідації ХОСЛ передаються іншій неприбутковій організації відповідного виду, а у випадках, передбачених законодавчими актами, за рішенням суду спрямовуються в доход держави.

 
JamesДата: Четверг, 25.02.2010, 18:21 | Сообщение # 2
Группа: Удаленные





Сергей (бульбатор)! А как его поделить???
 
bulbatorДата: Четверг, 25.02.2010, 18:56 | Сообщение # 3
Группа: Удаленные





Quote (James)
Сергей (бульбатор)! А как его поделить???

т.к. я невидел структуры устава, так как я предлагал неполучится.........

исходя из выложенной структуры, можно в настрйках сайта (в админпанели) создать форум "УСТАВ" (например), а внутри него посоздавать ветки:

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ХОСЛ
3.ЧЛЕНИ ХОСЛ. ЇХНІ ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ

и т.д. и т.п.
а содержимое пунктов повставлять в первый пост ветки...

просто когда разбито на части (а не одним большим куском) ИМХО легче будет анализировать и обсуждать...

 
JamesДата: Пятница, 26.02.2010, 15:51 | Сообщение # 4
Группа: Удаленные





Quote (bulbator)
исходя из выложенной структуры, можно в настрйках сайта (в админпанели) создать форум "УСТАВ" (например), а внутри него посоздавать ветки:

так давайте в этой ветке отдельные темы по пунктам создадим - обсудим - отредактируем - соберём в кучу....

 
JamesДата: Понедельник, 01.03.2010, 22:46 | Сообщение # 5
Группа: Удаленные





Так! Ещё бросаю Устав Одессы......на всякий случай.....

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Природоохоронна громадська організація
«Одеський Клуб Рибалок»,
надалі «Клуб», є добровільним самокерованим, суспільним, неприбутковим об'єднанням, створеним з ініціативи громадян, що об'єдналися на основі спільності інтересів для досягнення загальних цілей в області розвитку аматорського рибного лову й рибальського спорту.
1.2. Клуб заснований на членстві й створюється для захисту спільних інтересів і досягнення статутних цілей.
1.3. Клуб здійснює свою діяльність на території Одеської області відповідно до Закону України «Про об'єднання громадян» і Конституцією України.
1.4. З моменту державної реєстрації Клуб здобуває права юридичної особи, у тому числі має відособлене майно, має самостійний баланс, розрахункові й інші рахунки в банківських установах, у праві від свого ім'я здобувати майнові й особисті немайнові права й мати обов'язки, бути позивачем і відповідачем у суді, арбітражному й третейському судах.
1.5. Клуб має круглу печатку, що містить вказівку на його організаційно-правову форму, місцезнаходження органів керування. При необхідності виготовляються штампи, що містять реквізити Клубу, електронні логотипи, бланки, посвідчення членів Клубу. Клуб може мати прапор, емблеми, вимпел, інші види символіки.
1.6. Розміщення Клубу: http://www.fisherman-h11.od.ua
1.7. Найменування Клубу:
Повне найменування:
Українською мовою: Природоохоронне Громадське Товариство «Одеський Клуб Рибалок»
Російською мовою: Природоохранная Общественная Организация «Одесский Клуб Рыболовов»,
Англійською мовою: Nature-conservation Public Organization "Odessa Club Of fishermen",
Скорочена назва:
ПГО «Одеський Клуб Рибалок»;
1.8. Сфера діяльності громадської організації - Одеська область.

2. МЕТА, ЗАВДАННЯ, ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

2.1. Основною метою створення та діяльності Клубу є:
- розвиток і пропаганда аматорського рибальства й рибальського спорту в Україні;
- організація й проведення змагань, фестивалів і інших заходів, спрямованих на розвиток аматорського рибальства й рибальського спорту;
- сприяння в розробці цільових програм по залученню коштів для підтримки й розвитку вітчизняних виробників рибальських, спортивних товарів і встаткування;
- сприяння в проведенні заходів, спрямованих на зниження собівартості послуг з організації змагань і інших заходів, проведенню дозвілля для жителів України, а також громадян інших держав, пропаганда здорового способу життя, дбайливого відношення до природних ресурсів;
- об'єднання зусиль державних, суспільних, комерційних і некомерційних організацій і громадян, в області підтримки й розвитку традицій аматорського рибальства й рибальського спорту;
- проведення й підтримка програм по охороні навколишнього середовища, водних і лісових ресурсів.
2.2. Для досягнення поставлених цілей Клуб здійснює наступні види діяльності:
- організація й проведення пільгових туристичних поїздок, змагань, фестивалів і інших заходів щодо аматорського рибальства й рибальського спорту, для всіх членів Клубу, як на території Одеської області, так і за його межами, у тому числі за межами України;
- надання сприяння в закупівлі й забезпеченні членів Клубу рибальським і спортивним спорядженням на пільгових умовах;
- організація й проведення семінарів, лекцій, зборів, конференцій серед осіб зацікавлених у діяльності Клубу;
- створення спеціальних фондів цільового призначення для забезпечення фінансування програм, розроблених Клубом або ним підтримуваних і спрямованих на досягнення статутних, соціальних, благодійних і інших цілей;
- проведення із залученням фахівців досліджень екологічної обстановки в місцях проведення змагань, зон аматорського рибальства й інших заходів;
- організація відповідно до діючого законодавства виступів, демонстрацій, ходів у захист навколишнього середовища, проведення мітингів, демонстрацій з метою залучення суспільної уваги до проблем захисту природи;
- проведення моніторингу водойм, рибальських баз по захисту прав рибалок, як споживачів платних послуг по лові риби й відпочинку;
- організація й проведення заходів щодо регенерації водойм, їхньому зарибленню й підтримці екосистеми;
- здійснювати навчально-виховну роботу з дітьми;
- організація філій Клубу, дитячих секцій, занять по навчанню спортивним способам лову, дотриманню Правил аматорського й Спортивного лову;
- пропаганда своєї діяльності, у тому числі з використанням засобів масової інформації;
- укладення договорів з підприємствами, організаціями й громадянами.
Проведення іншої діяльності відповідно до діючого законодавства для досягнення статутних цілей.
2.3. Клуб зобов'язаний дотримувати законодавства України, загальновизнані принципи й норми міжнародного права, що стосуються сфери його діяльності, а також норми, передбачені діючим Статутом.

3.ЧЛЕНСТВО В КЛУБІ

3.1 Членами Клубу можуть бути фізичні і юридичні особи - суспільні об'єднання, чия зацікавленість у спільному рішенні завдань, пойменованих у справжньому Статуті, оформляється індивідуальною заявою або документом, що дозволяє враховувати кількість членів Клубу з метою забезпечення їхньої рівноправності. Фізичні і юридичні особи мають у Клубі рівні права й несуть рівні обов'язки.
3.2. Члени Клубу мають право обирати й бути обраними в органи управління Клубу, а також контролювати його діяльність відповідно до діючого Статуту.
3.3. Членами Клубу можуть бути рибалки-аматори, рибалки-спортсмени, професійні спортсмени, інші повнолітні особи , які бажають вступити в члени Клубу, а також неповнолітні особи (по письмовій згоді батьків/опікунів) що визнають і зацікавлені в досягненні його статутних цілей.
3.4. Членами Клубу можуть бути також юридичні особи - суспільні об'єднання, що виявили бажання брати участь у досягненні цілей і завдань Клубу й надавати йому всіляку допомогу, які діють у Клубі через делегованих ними представників.
3.5. Прийом до членів Клубу проводиться Радою на підставі письмової заяви особи що вступає. Прийом суспільних об'єднань здійснюється Радою на підставі рішення уповноваженого на те органа юридичної особи.
3.6. Відповідно до справжнього Статуту, кожний член Клубу вносять вступний благодійний внесок, розмір яких щорічно визначається Загальними зборами. Загальними зборами Клубу може бути ухвален рішення про додаткові благодійні внески. У цьому випадку в рішенні про введення додаткового внеску повинні бути визначені: розмір, строк, форма внесення кожного внеску.
3.6.1. Вступний благодійний внесок і річний благодійний внесок для пенсіонерів, учнів і студентів денних форм навчання дорівнює 50% від установленого Загальними зборами Клубу.
3.6.2. Вступний благодійний внесок для інвалідів, дітей-сиріт, вихованців будинків-інтернатів, ветеранів ВВВ і осіб, прирівняних до них дорівнює 30% від установленого Загальними зборами Клубу.
3.6.3. Інваліди, діти-сироти, вихованці будинків-інтернатів, ветерани ВВВ і особи, прирівняні до них від сплати річного благодійного внеску звільняються.
3.7. Питання про персональне звільнення від сплати вступного, щорічного й додаткового благодійних внесків виносяться на обговорення загальних зборів.
Члени Клубу - суспільні об'єднання не можуть бути звільнені від сплати щорічного й додаткового благодійного внесків.
3.8. Членство в Клубі не є перешкодою для участі в інших суспільних об'єднаннях.
3.9. Член Клубу має право:
3.9.1. брати участь у всіх заходах і програмах проведених Клубом;
3.9.2. бути вибраним і брати участь у виборах всіх органів самоврядування Клубу;
3.9.3. користуватися всіма правами й пільгами, передбаченими для членів Клубу при замовленнях і придбанні рибальського, спортивного спорядження, путівок і участі в навчальних семінарах і т.д.;
3.9.4. користуватися матеріальною базою й фондами Клубу відповідно до рішення Ради;
3.9.5. бути включеним у програму розвитку й фінансування діяльності;
3.9.6. добровільно вийти зі складу Клубу.
3.10. Член Клубу зобов'язаний:
3.10.1. брати активну участь у діяльності Клубу по виконанню статутних цілей і завдань;
3.10.2. виконувати вимоги Статуту Клубу й рішення його керівних органів;
3.10.3. зміцнювати авторитет Клубу;
3.10.4. кожний член організації зобов'язаний усіляко сприяти досягненню статутних цілей, як за підтримкою Клубу, так і виходячи із власних коштів.
3.11. Членство в Клубі може бути припинене добровільно - на підставі письмової заяви для індивідуальних членів або за рішенням уповноваженого органа, для членів юридичних осіб.
3.12. Член Клубу може бути виключений з його складу за невиконання вимог Статуту. Рішення про виключення приймає Рада, воно може бути оскаржене на загальних зборах, рішення якого є остаточним.

4. МАЙНО КЛУБУ

4.1. Кошти Клубу формуються з:
- добровільних благодійних внесків (на безповоротній основі) членів Клубу;
- добровільних внесків, пожертвувань і дарувань фізичних і юридичних осіб, у тому числі закордонних (на безповоротній основі), як у грошовій формі, так і у вигляді майна, та інших форм ;
- інших надходжень, не заборонених законодавством.

5.ОРГАНИ КЕРУВАННЯ Й КОНТРОЛЮ

5.1. Вищим керівним органом Клубу є Загальні збори, які відбуваються не рідше 1 разу на рік.
5.2. Позачергові Загальні збори можуть бути скликані за рішенням Ради, або на вимогу не менш чим 2/3 від числа членів Клубу, Ревізором або Головою Клубу.
5.3. Час, місце проведення й повістка загальних зборів оголошуються Головою не пізніше, ніж за місяць до початку його проведення. Загальні збори вправі змінити порядок денний, запропонованим Головою Клубу .
5.4. Загальні збори правочинні вирішувати будь-які питання діяльності Клубу. До його виняткової компетенції ставиться:
5.4.1. визначення пріоритетних напрямків розвитку Клубу й принципів формування його майна;
5.4.2. затвердження довгострокових планів і програм;
5.4.3. затвердження Статуту Клубу, внесення в нього змін і доповнень;
5.4.4. обрання Ради, Голови й Ревізора, визначення їхнього кількісного складу, а також дострокове припинення їхніх повноважень;
5.4.5. заслуховування звітів Голови Клубу, Ради й Ревізора, обговорення їх і оцінка проробленої роботи;
5.4.6. ухвалення рішення про ліквідацію й реорганізацію Клубу.
5.5. Всі члени Клубу мають рівні права, і кожний з них володіє одним голосом на Загальних зборах.
5.6. Загальні збори вправі ухвалювати рішення з питань, якщо в його роботі беруть участь не менш 1/3 членів від облікового складу Клубу.
5.7. Рішення Загальних зборів приймаються простою більшістю голосів від числа присутніх на зборах.
5.8. Рішення з питань п.п. 5.4.1., 5.4.3. і 5.4.6. приймаються не менш чим 2/3 голосів присутніх на зборах.
5.9. Керівним органом у період між загальними зборами є Рада Клубу. Рада обирається на загальних зборах, шляхом відкритого прямого голосування, строком на 1 рік у кількості не менш 3 чоловік. Керівництво Радою здійснює Голова Клубу.
5.10. Рада:
5.10.1. скликає Загальні збори, готовить проекти планів і програм діяльності Клубу й виносить їх на затвердження Загальних зборів, затверджує поточні плани роботи;
5.10.2. здійснює роботу із захисту прав і інтересів членів організації в органах влади, органах керування й громадських організацій;
5.10.3. затверджує кошторис видатків Клубу й короткострокові програми (строком не більше 1 року);
5.10.4. визначає структуру, чисельність і порядок оплати праці працівників Клубу.
5.10. Голова Клубу обирається більшістю голосів на загальних зборах Клубу строком на три роки, здійснює оперативне господарське керівництво діяльністю Клубу і є одноособовим виконавчим органом Клубу. Голова Клубу очолює Раду Клубу й керує його діяльністю.
5.11. Голова Клубу має право:
5.11.1. без доручення діяти від імені Клубу, укладати договори, контракти, угоди, робити інші юридичні дії в межах своїх повноважень і відповідно до мети та завданнями, пойменованими у Статуті Клубу;
5.11.2. приймати на роботу й звільняти працівників;
5.11.3. видавати обов'язкові для виконання працівниками інструкції, накази, розпорядження, а також контролювати їх нє виконання;
5.11.4. видавати доручення;
5.11.5. скликати Рада Клубу, а при необхідності Загальні збори Клубу.
5.12. Для контролю фінансово-господарської діяльності Клубом загальні збори обирають Ревізора строком на 1 рік із числа членів Клубу, що мають необхідний досвід в організації й веденні бухгалтерського обліку.
5.13. Ревізор:
5.13.1. контролює виконання Статуту Клубу, рішень загальних зборів;
5.13.2. контролює фінансово-господарську діяльність і перевіряє правильність виконання програм Клубу;
5.13.3. перевіряє організацію роботи зі скаргами, заявами й листами;
5.13.4. організує підрахунок голосів на зборах, у тому числі у випадку заочного голосування;
5.13.5. при необхідності звертається до послуг професійних аудиторів, оплата яких здійснюється за рахунок Клубу.
5.14. Звіт про результати роботи Ревізора щорічно заслухується й затверджується на загальних зборах Клубу.

6. МІЖНАРОДНІ ЗВ'ЯЗКИ КЛУБУ

6.1. Клуб може вступати в міжнародні суспільні об'єднання, здобувати права й мати обов'язки, що відповідають статусу цих міжнародних суспільних об'єднань, прямі міжнародні контакти й зв'язки, укладати угоди з іноземними некомерційними, неурядовими організаціями.
6.2. Клуб може створювати свої організації, відділення або філії й представництва в іноземних державах на основі загальноприйнятих принципів і норм міжнародного права, міжнародних договорів України й законодавства цих держав.
6.3. Міжнародна діяльність Клубу завжди повинна бути спрямована на користь Держави й відповідати статутним цілям.
6.4. Клуб для виконання статутних завдань відрядить своїх учасників за кордон і приймає громадян із закордонних країн.

7.ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

7.1. Припинення діяльності Клубу може здійснюватися у вигляді його ліквідації або реорганізації.
7.2. Реорганізація Клубу здійснюється за рішенням загальних зборів членів Клубу. Реєстрація знову утворених після реорганізації суспільних об'єднань здійснюється в порядку, передбаченому чинним законодавством. Реорганізація спричиняє перехід його прав і обов'язків до правонаступника.
7.3. Клуб ліквідується за рішенням загальних зборів членів Клубу, якщо за нього проголосувало не менш 2/3 голосів від числа присутніх членів Клубу, або за рішенням суду в порядку, передбаченому чинним законодавством.
7.4. Ліквідація Клубу провадиться ліквідаційною комісією, призначеної органом, що прийняв рішення про ліквідацію.
7.5. Ліквідаційна комісія публікує оголошення про майбутню ліквідацію Клубу в пресі за місцем його перебування.
7.6. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження по керуванню справами Клубу. Ліквідаційна комісія несе відповідальність відповідно до норм цивільного законодавства.
7.7. Порядок ліквідації Клубу визначається чинним законодавством.
7.8. Ліквідаційна комісія:
7.8.1. оцінює майно Клубу;
7.8.2. виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з ними;
7.8.3. вживає заходів до оплати боргів Клубу третім особам;
7.8.4. становить ліквідаційний баланс і представляє його для затвердження загальним зборам Клубу. Майно Клубу, що залишилося після розрахунків із кредиторами, направляється на благодійні цілі, передбачені Статутом.
7.9. Клуб уважається припинившим діяльність із моменту внесення відповідного запису в єдиний державний реєстр юридичних осіб.

8.ВНУТРІШНІ СУПЕРЕЧКИ

Всі внутрішні суперечки вирішуються винятково в порядку цивілізованого обговорення й голосування. Внутрішні суперечки, неурегульовані справжнім Уставом, підлягають розгляду в судовому порядку відповідно до діючого законодавства.

 
JamesДата: Вторник, 02.03.2010, 21:48 | Сообщение # 6
Группа: Удаленные





Я вот вчитался в Одесский устав, он намного проще Харьковского.....может остановиться на Одесской
"Козе"......а то в Харьковском много всякой воды, до которой нам ещё лет 5-10 (например "Про Місцеві осередки, почесних членів).......что скажете?
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:


"Полтавский карповый клуб" © 2006